Industria Cinematográfica Europea. Problemas e vantaxes (Laura)




Fonte
Un dos maiores problemas aos que se enfronta a industria do cine europeo é a competencia do cine de Hollywood, que abarca a maior parte do cine que se consume en todo o mundo. O campo de batalla neste caso é Europa. No sector da distribución das películas, as compañías estadounidenses dominan co 90% do mercado en países como Gran Bretaña e Alemaña.

A gran vantaxe desta industria é a liberdade. A liberdade do director, do guionista, etc. A capacidade de innovar e tocar aqueles temas que non tocan as grandes do mercado e que tampouco lles interesa sacar a luz ou mesmo reivindicar.

Cabe dicir que fora do cine independente, en Europa o cine viuse despegado grazas ás inversións de estudos norteamericanos, sobre todo Warner Bros e Walt Disney, e tamén grazas ao apoio dalgúns gobernos europeos á industria. Por un lado os profesionais aceptan gustosamente estas aportacións norteamericana pero por outro existe o temor de que as producións unicamente europeas diminúan. Así que tamén é beneficioso que invertan de fora porque axuda a darlles sona.

Unha desvantaxe moi grande do cine europeo e que non recibe uns ingresos constantes e fixos, a maioría das produtoras céntranse na realización dun filme de cada vez, xa que non contan con recursos para máis, dando como resultado que sexa escaso. Este déficit de ingresos débese na súa maior parte a que as subvencións dos diferentes Estados non son tan xenerosas como as do cine estadounidense. Hai demasiada oferta e moi pouca demanda do cine, e invértese naquilo que se considera seguro e eficiente.

Resultado de imagen de deficit de ingresos
Fonte


Un elemento importante para que un filme teña éxito é que un actor ou actriz con moita fama teña un papel no reparto. Todas aquelas películas que non teñen pois non soen ter moita sona. É desvantaxoso para o cine europeo porque non contan con un star-system propio. Os filmes de cine independente non soen ter artistas famosos porque na súa maioría custaría máis contratalos que gravar a metade da película. Entra outra vez en xogo o feito de que non contan con tantos recursos como as películas patrocinadas por grandes produtoras.



Resultado de imagen de cine europeo
Fonte




Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Segundo quen o 90%... hai que indicar a fonte, sempre, cando usemos estatísticas
Síntoo, pero non se entende.
Onde están os problemas e as vantaxes, ademais do tópico da competencia co cine estadounidense...
https://cincodias.elpais.com/cincodias/2005/09/21/empresas/1127310029_850215.html
https://elpais.com/economia/2015/04/24/actualidad/1429898238_258721.html
http://industriasdelcine.com/2018/05/03/las-producciones-cinematograficas-europeas-aumentaron-47-2007-2016/ (esta fonte está no listado, e non está usada).
https://www.elblogsalmon.com/sectores/cuales-son-los-verdaderos-problemas-del-cine
https://pilootes.blogspot.com/2020/03/industria-cinematografica-europea_21.html
https://www.lavanguardia.com/vida/20190625/463117034780/el-cine-europeo-cada-vez-se-parece-mas-la-de-hollywood-segun-estudio-de-uc3m.html
https://www.eleuropeista.eu/futuros-retos-del-cine-europeo-7371?lang=fr
Son alguns recursos doados de recuperar en Google.
Anónimo ha dicho que…
Estamos en Documentación, precisamos documentación para crear un relato fiable, argumentado e con contido.
Que lle pasa as imaxes...
Hai que prestar un pouquiño de atención para facer un traballo aceptable.
Anónimo ha dicho que…
Cine, en xeral, e independente, en particular.

Entradas populares de este blog

Globalización, futuro e financiación do cine independiente (Julia)

FONTES CINE INDIE

Efemérides Sabela